Verslo tikslas yra ne tik daugiau parduoti, būti žinomesniu, tačiau taip pat ir nuolat aktyviai
konkuruoti. Tik siekdamas daugiau jis bus patrauklesnis visuomenei ir tuo pačiu potencialiems
klientams. O konkurencijai svarbu ne tik geras kainos ir kokybės santykis, tačiau ir tinkama
reklama, kurios tikslas yra pasiekti galimus klientus.
Elektroninės komercijos galimybės
E-komercija, žinoma, nėra vienintelė reklamos galimybė. Kai kurie ir šiais laikais mieliau renkasi
tradicines reklamas, tai yra, stendus ir panašiai. Visgi, jeigu esate internete – būtinai turite plėsti
žinią apie savo svetainę arba prekybos vietą. O tai daryti galima keliais būdais.
- Skelbimai.
- SEO.
- Google reklama.
- Socialiniai tinklai.
- Informacija forumuose.
- Elektroninio pašto komercija.
- Ir t.t.
Šiuo metu galimybės tikrai labai plačios. Dažniausiai verta įtraukti bent jau kelias priemones, kad
pavyktų greičiau pasiekti norimą rezultatą. Taip pat svarbu atminti, kad kiekviena reklamos opcija
reikalauja žinių. Ne tik tų, kurios konkrečiu metu padeda tinkamai atlikti darbus, tačiau svarbu sekti
naujoves, kurios orientuotos į didesnį žinomumą. O tam reikia specialistų, kurie nuolat domisi
naujomis ir yra geri savo sferos asai.
Pardavimų didinimo metodai
Konkurentus pralenkti galima labai įvairiais metodais. Kai kurie labiausiai koncentruojasi ne ties
šiuo darbu, tačiau ties didesniais pardavimais. Tuomet ir imamasi visai kitų priemonių, kurios
padeda pasiekti tikslą. Kaip parduoti daugiau? Pateiksime kelis metodus žemiau.
- Labai svarbu, kad būtų pasirinkta tinkamiausia Jūsų verslo tipui pardavimo platforma. Šiuo metu jų yra gana daug ir labai įvairių, tad susipažinus su techninėmis charakteristikomis pavyks rasti tą, kuri tinka labiausiai. Tai gali būti WordPress su įskiepiais, Opencart, Prestashop, Magento ir t.t.
- Kaip jau minėjome – yra daug reklamos būdų. Labai dažnai pati prekė arba paslauga, kuri bus parduodama, apsprendžia, kuris reklamos būdas tinka labiausiai.
- Ne ką mažiau svarbu ir patrauklus dizainas, kuris tampa Jūsų verslo įvaizdžiu. Kaip atrodo logo? Kokios bus Jūsų svetainės spalvos ir t.t.?
- Jeigu turite elektroninę prekybos vietą – būtinai suteikite galimybę klientui rinktis iš kelių apmokėjimo būdų.
- Taip pat patogu, kai jis gali rinktis iš kelių prekių pristatymo būdų.
- Reikia nepamiršti, kad Jūsų prekybos vieta arba puslapis taip pat turi būti saugus. Tam reikia įdiegti SSL sertifikatą.
Būkite labiau matomas
Kad ir kokia yra patraukli Jūsų internetinė svetainė, tačiau jeigu ji yra nauja – gali būti sunku
pralenkti konkurentus, kurie jau yra seniai pačiose pirmose Google pozicijose. Dėl to būtina įtraukti
SEO, be kurio, deja, rezultatai bus nuviliantys, o patys pirmi žingsniai labai sunkūs. Gerai, kai SEO
yra derinama kartu su Google reklama. Tai padeda pasiekti kur kas greitesnį efektą, tai yra, po
trumpesnio laiko tarpo greičiau būsite labiau matomas paieškos sistemoje, atsidursite aukščiau nei
konkurentai. Tam, žinoma, reikia laiko, tačiau faktas, kad investuojant į gero specialisto paslaugas,
galiausiai rezultatas bus.
Neužmikite ant laurų
Svarbiausia taisyklė yra pasiekus aukštesnes Google pozicijas – neužmigti ant laurų, tai yra, ir
toliau samdyti SEO bei Google ads specialistą, kuris pasirūpins, kad Jūsų svetainė ir liktų ten, kur
yra tuo metu, tai yra, pačiose pirmose paieškos sistemos pozicijose.
Kai kurie verslininkai pamatę,
kad rezultatas yra – dažniausiai nustoja investuoti į reklamą. Deja, tuomet pozicijos labai greitai vėl
krenta ir tenka pradėti nuo nulio, kad pavyktų būti labiau matomu.